Follow by Email

Tuesday, September 6, 2011

amacam cuti ? BEST ??!!! haa , nak promote sikit :)


salam semua . haaa . ni nak promote sikit kawasan rekreasi berdekatan tempat aku . nama dye Lata Kekabu habaq hang . HAHA . sempoi tmpat dye , view yang sangat menarik . dah banyak kalai aku gerak p sana tapi tak taw la ntah kenapa time raya ke berapa ntah time aku ade jap kat KK aku ajak kawan2 g mandi . perghhhh . sempoi kot . tak caye ? aku tunjuk bukti . ni gambar ambik kat tenet . gambar aku sendiri belum bluetooth lahh plak . usha la korang view dye :)






 hah ! gambar kitorang ade la sikit . yang lain amat2 lah tidak sesuai dipertontonkan ! HAHA





serious layan kot . aku tak tipu aihh , sapa2 yang suka main terjun2 sesuai sangatlah datang sini . tmpat cantik , port baik . perhhhh !! LAYAN KOT ~!!! 
hah ! layan video terjunan ganas sikit . fulamak ! gempak plak ~!!! lAYAN gila . rugilah hampa tak datang sini , sangatlah terbaik 



video

hah ! tu jelha maw kongsi . salam semua ~!!!

No comments: