Follow by Email

Monday, September 5, 2011

cerita raya saia dan rakan2 .

salam semua . cerita raya yang simple .
-raya 1
   aku bangun awai2 pagi la kan mandi sunat Aidilfitri , lepas tu pergi smayang raya . HAHA .habis jee smayang pegi ahh jumpa kawan2 area umah . kitorang pon tangkap ahh beberapa gambar kenangan raya 2011 . Huuuuuu . ushaa jom ~!!



haaaaaaa . lepas je snap 3gambar tadi , aku terus angkat kaki ikut family balik kedah . dah menjadi kebiasaan family kitorang bila beraya je mesti la kat Kedah . kg yang tenang dan sejuk mate memandang . tapi ape yang aku rase , makin tua makin bosan raye . ade sape2 sokong ??? gila , rekod kot ! tahun ni duit raye Ringgit Malaysia 10.00 . haaa . memang macam ape ntahla nak cakap kan ?? redo jea . time kat kedah sempat ahh menziarah kubur arwah ton kedua belah mak ayah aku dan kubur EX-gf aku . aku stay kedah sampai raye ke 3malam . lepas 2 balik KK . ingatkan dapatla rest lame . hmmm , esoknye family aku gerak sane balik coz nak pegi knduri kawen akak sedara aku . haihhhh . aku memang jiwe kntal ahh takmo ikut . GILA . lepak ngan kawan baru lah syiok . Haaaaa , tapi tu ah kan ? bila orang tua aku xde kat rumah terbantut laa nak ajak kawan2 mai raye umah . yelha , sape nak masak kan ? aku ? jawabnye maggi jeahh !! HAHA.. sorrylahh semua . busy raya tahun ni , tapi duit dapat sepuluh je pun (ala bengangnye) . HAHA 
untuk menghilangkan rase bosan malam tuu aku lepaking ngan kawan kampung aku jai , topek ngan man . kitorang tangkap gambar kat Pekan KK tuuu . macam2 aksi , usha laaaa

kenangan bersama ustad syidi :)





p/s; kepade kedua ibu bapa aku Mohamed Khadri Abdul Rahman ngan Khalijah Haji Saad
~wan sayang mak ngan abah sangat2 
~terima kasih atas segala pengorbanan yang tak ternilai 

2 comments: