Follow by Email

Saturday, September 17, 2011

KAMI

salam . ni cerita bila budak2 rumah aku dah ketagih makan kat tempat KARAOKE !!! haha . aku pon xtaw lah an dyorang ni nak ap sbnanye . kalau stakat nak makan2 jeee kat tmpat biase pon boleh kann ? dah sampai tmpat makan karaoke open ni bukan nak nyanyi ponn . haihhhhh . aku ngan giro jugak yang nyanyi . yang peliknye kann ? malam tuu mood raye lagi kot . habis aku bedal lagu raye jerk !! HAHAH . kat area tanjung malim ni 2 kedai je yang aku taw ade buat karaoke open . tmpat yang slalu aku pgy Dusun Bay , nak dijadikan crite malam tuu dusun bay tutup lagi kitorang pon pgylah tmpat lagi satu tuuuu name dye I Love U Corner . name  pon dah memualkan kan ? sangap karaoke pnye pasal aku g la jugak ! HAHA . ap yang kami dengar pasal 143 corner tuuu , ramai orang tue je mlepak karok situ . sampai2 memang YELAHHHHH !! bukan stakat karaoke , siap menari POCO2 lagi . pakcik dan makcik , apakah yang cuba anda sampaikann ? takde anak bini/laki kat rumah ke nak jage ? HAHAH . sampai lagu raye pon nak poco2 ap kes ? HAIAAAAA . neh buktinye !



apelha pakcik ni merapu kann ?? GAMBAR2 yang lain mlas ahh nak masuk nampak muke plak . segan jeee dyorang nanti :(

haaaaa , ni plak gambar housemate aku yang KESANGAPAN shisha dan kerakusan melepak dyorang . HAHA










macam yang ak cakap ahh , yang karaoke aku ngan giro jee pun :) HAIHHHHHHHHH




sekian buat kali ini :)


No comments: