Follow by Email

Thursday, October 20, 2011

DI SINI BERMULA SEMULA

pernah satu ketika dulu aku gemilang main dengan team yang kuat . SF AZRIZAN . akibat sikit pertelingkahan mmbuatkan aku tekad nak buat jalan sendiri kat poli nehhh . baru beberapa lama aku berjalan sendirian (CEWAHH AYAT ~!!) ade budak sem dua ajak aku main skali . haaa , kat sini la bermula team yang aku betul2 nak . kat mana nak cari keserasian walau jarang main skali ? sebab apa kat team ni aku rasa happy ? nak taw ??? FAKTOR-FAKTOR :
a) tak ade yang lebih daripada kami (maknanya , xde yang nak bajet star)

b)sentiasa enjoy dalam game 
c)xde tekanan 



tu jelahhh nak cakap , xde idea . good team . kalau boleh nak hold sampai habis poli InsyaAllah . :))

HAHA FC TERBAIK ~!!!


































No comments: