Follow by Email

Wednesday, November 23, 2011

last tournament

12 ngan 16 nehh maybe last tournament aku ngan team HAHA FC sebelum g L.I . seriously , makin nak habis aku rasa makin sebati ngan pekan behrang nehhh . rasa macam memang dilahirkan kat sini jee . haha . sronok kot dok sini , tataw la nape . sebab aku tak hirau blajar kat mana skalipun , keseronokan ada kat mana mana ja . janji pandai bawak diri sudah , nehh kalau blaja tempat masyuk sikit mula laaa . apa orang kata ? nehh , kejutan budaya , byasa dah dengar , kann ? tuu tolak tepi , stakat nehh , ni lah team aku yang paling gemilang http://www.facebook.com/pages/HAHA-FC/281268301904137 . terbaik ~!!



No comments: