Follow by Email

Friday, February 10, 2012

kisah rakan-rakan . haha

huh . smalam aku klua rumah sakit terus g ftsal . dalam 6 orang mmber aku tengok sorang too senyap aje . selalunya dialah yang paling bising .  aku prasan laa kann ? dah abes main aku ajak dye lepak minum , den aku tanya . nape ? haha . adalahhh katenye . den aku korek3 , klua satu ayat . time macam nilah kita tahu sapa kawan kita . haha . terus dye crita semua . dye bagitaw la dulu dye caple 5 tahun kot , seorang rakan yang aku kenal dari darjah 5 ,memang periang sangat kot , tapi bila dah jadi macam nehh ta best ahh kann ? rupanya dye dah brakeee . awek dye dah stahun tinggal dye den trus ajak kawen . rupanya dah berisi . gila sedihh oo critaaa . cukup ahh . aku sendiri pon sedih . toolah pompuan . sorang pon ta bole pakai . huh 

No comments: