Follow by Email

Tuesday, May 15, 2012

blog . dunia sebenar anda . yeahhh

salam . lama tak update blog . yelah kan busy . aku mula engat memang nak teruskan ngan blog baru , tapi rasa lain . tak sama ngan blog ni . so,aku rasa better aku teruskan ngan blog nehh . cerita pasal praktikal ,aku habis awal praktikal sem nehh . nak rasa la cuti sikit lagi pun bulan 6 nehh aku ada game ftsal kat poli . so,masa yang ada nehh ,aku keep train n jog setiap pagi nak cari stamina lebihh . sebab apa?sebab aku taw bila aku sampai poli nanti ,memang muntah kalau xdak angin . yang bawak plak coach yang berkaliber jugak lahh . cik wan , sangat sporting . aku rasa bangga jugaklah even aku tengah praktikal dye sanggup uruskan surat cuti untuk aku semata2 nak aku turun train . huhh . semngat datang nehhh . tak sabar nak harumkan nama PSAS . tunggu la awak sampai sana nanti . UIA ,tunggu team PSAS datang langgar tempat hampa nnti . HAHA . salam 

No comments: