Follow by Email

Thursday, June 28, 2012

Nur Balqish Bt Mohamed Sabri

nama dye sedap tak ? orangnye cantik tak ? comel ke ? lawa ke ? haaaa , ni mai nak habaq laaa . aku kenal dye neh masa aku kerja expo tempoh hariii . aku start kerja expo neh 24/5 tahun ne lahhh . cerita cerita terus kerja ja ape benda ye tak ? macam mana pulak aku boleh dapat kerja neh . haaaa , 2 yang penting . punca semua benda neh jadi . time 2 , aku baru abeh praktikal . bosan la dok umah kan xda apa nak buat ,so member aku kasi lah aku lubang kerja jaga expo . mula mula dye cakap kat Lumut , aku pon ambik no bos terus hallo hallo . pastu bos 2 nak la jumpa aku kann ? aku pon pegi . beriya dye mintak aku punya photostat IC goyang la orang dok bawak lari barang dye kann ? aku pon bagi lah pasal aku neh bukan penyamun pon nak goyang buat apa kann ? HAHHA . macam aku cakap lah , 24 2 aku start la keja , mula mula aku kerja sorang . lepas 2 dye kata ada budak pompuan nak masuk nanti . minggu depan hari isnin , so sblum budak 2 masuk aku kerja sorang2 laaa . kadang2 bos datang tolong , kalau xpon adik ipar bini dye datang tolong . macam 2 la kebiasaan aku kerjaa . sampai la plak hari isnin 2 , budak pompuan yang aku cakap masuk 2 pon masuk laahhhh . dye laaa Nur Balqish Bt Mohamed Sabri 2 . muka nak kerek , hidung nak kerek . muka lagi laaa . nak mintk kaki . HAHA . aku pon start la keja ngan dye . haaaa , kat sini la orang kata macam mana cinta 2 jadi . hahaha . mula mula kena bahan , lepas 2 jadi kenyataan . tapi jodoh tak panjang kerja ngan dye , aku berenti hari sabtu . lepas 2 kita orang contact kat fon jelha kan ? sampai la 9 HB 6 . haah , tarikh 2 lah aku caple ngan dye . time aku kerja ngan dye aku neh dah la pemalu , kerja plak ngan pompuan memang tak la ! . tapi aku neh ngan pompuan memang caring sikit . aku bukak kedai pukul 9.30 pagi siap sapu sampah sume , kirenye dye datang aku soh membongkankang jelha kat kerusi malas kat belakang 2 . memang manje lah dye dengan aku kan ? makan aku beli , minum aku beli , duit sale aku kira . dah terbiasa manjaa , bila ada orang ganti aku lain pulak laa care layanan dye kan pasal semua orang tak sama cara dye  , hahaa . macam2 la dye merungut kat aku . budak 2 soh basuh baju la , kedai tak bersih laaa macam macam lagi la . yang paling tak tahan 2 si balqish neh sanggup buang muntah dye . gila mak ai , kalau aku memang tak laa . pakat kena terajang jelha budak 2 . haha , sian kat dye . kejam kan mamat lolipop nehh . HAHAHA . letih pulak nak tulis panjang2 . sekarang aku ngan dye neh laaa . si manjaa , si cantik , si comel , si gemuk , si bantal busuk ! HAHAHA . semoga hubungan neh direstui dunia dan akhirat . kita lelaki kan ? kenalah jaga anak dara orang elok2 . moga2 selamat . selamat tinggal masa lalu selamat sampai hidup baru :)))))

No comments: